piątek, 18 lutego 2011

    Jest wielu ludzi, którzy nie wyobrażają sobie życia bez różnych rzeczy-bez komputera, bez samochodu, bez kawy, bez słodyczy-a ja nie wyobrażam sobie życia bez domu wypełnionego śmiechem dziecka. Bez wspólnych zabaw, bez patrzenia jak się rozwija,...
Jestem szczęśliwa, bo mam najukochańszego męża na świecie. Jestem szczęśliwa, bo czuję się kochana. Chciałabym powiedzieć nawet, że moje życie jest cudowne, ale nie mogę... Tak pragnę tego małego skarba, że czasem aż wszystko traci sens, bo co mam zrobić z tą miłością, której jeszcze tyle mam?
Jestem rozłamana między dwoma światami w jednym lekarz mi mówi, że może mi zagwarantować, że jak się spotkamy za pół roku to na pewno nie będę w ciąży. W drugim zaś ludzie mówią mi, że jestem jeszcze młoda i mam czas...
Każdy w innym wieku odczuwa potrzebę bycia rodzicem-ja czuję ją już od dawna. Zostanie matka w wieku 28 lat zawsze wydawało mi się założeniem zbyt późnym-w tym wieku moje dziecko powinno już biegać, a może i chodzić już do szkoły. Dla niektórych ważne jest to żeby mieć piękny dom, samochód i pełno pieniędzy odłożonych na koncie, a ja należę do tych dla których najbardziej liczy się rodzina. Marzą mi się Święta spędzone we własnym domu z mężem i naszym dzieckiem bądź dziećmi. Święta tylko we dwoje mogą być romantyczne, ale wiadomo że zawsze spędza się je z rodziną - albo my do kogoś jedziemy albo ktoś do nas, a ja chiałabym, żeby to były tylko takie nasze święta. Takie jakie pamiętam z dzieciństwa-mama i moje rodzeństwo (**Taty niestety nie było, bo umarł kiedy miałam rok i 8 miesięcy wiec nie pamiętam żadnych świąt z nim**).
Czasem zastanawiam się dlaczego to akurat ja mam z całej naszej czwórki taką potrzebę bycia rodzicem-akurat ja, która być nim nie mogę. Mój najstarszy brat (36 lat) nie wiem czy w ogóle kiedykolwiek zdecyduje się na bycie ojcem. Siostra (31 lat) ma 2 i pół letniego synka-nie spieszyła się z macierzyństwem, a kiedy już się zdecydowała to w pierwszym miesiącu starań zaszła w ciążę. Jeszcze drugi brat (27 lat) też jak na razie nie ma w planach pociechy. Ja (22 lata) staram się i czekam...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz